sâmbătă, 12 septembrie 2009

Fierastrau pliabil




Dupa ce am facut fierastraul demontabil, m-am gandit sa-mi incerc "indemanarea" si cu unul pliabil.In al doilea rand, zilele astea am mers in padure pt "recoltarea" de bucati de lemn pt proiectele mele viitoare si m-am lovit oarecum de lipsa unui fierastrau mic usor de dus, sa nu ocupe mult spatiu si usor de strans.Asa ca am demontat un fierastrau mai vechi de gradina (cu o lama destul de buna - otel carbon elastica dar in acelasi timp destul de rigida) pe care l-am folosit ultima data acum vreo 6 ani (am taiat placi de onduline cu el) si care arata destul de rau (lama plina de rugina si rasina). Am curatat / slefuit lama putin.Pentru manier am folosit lemn de stejar foarte uscat (am trecut de la fag si sunt chiar multumit de felul cum se prelucreaza). Oricum e o lucrare in progres, urmand sa-i montez un opritor / blocator pentru lama, sa-i finisez manierul si sa-i ascut dintii.Date tehnice - lungime lama - 21 cm, lungime deschis / inchis - 46 cm / 25 cm, latimea medie a lamei 2 cm, grosimea lamei 2 mm, greutate aprox. 150 g.Sunt increzator ca va iesi destul de bine in final. Revin cu fotografii cand e gata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu