duminică, 14 noiembrie 2010

Heavy Nessmuk







L-am considerat un omagiu adus unui explorator care a ramas in istorie prin echilibrul de care a data dovada si dragostea fata de natura - George Washington Sears (2 Decembrie 1821 – 1 Mai 1890) cunoscut sub numele de ”Nessmuk”.
Cutitul e o versiune mai mare a modelului dezvoltat de ”Nessmuk”, 19 cm lama, forjata din otel de arc, bolstere din alama, manier din corn de cerb (gasit in padure) si spacer-e din piele.
Teaca integrala din piele se potriveste perfect modelului fiind varinta cu acces rapid.
Finisajul general l-am vrut mai arhaic, dar, totusi, per total, am muncit destul pentru rezultat, mai ales la manier care e primul de acest fel pentru mine.

2 comentarii:

  1. Manerul seamana cu cele de la cutitele Muela. La prima vedere a pozelor m-am gandit ca e "furat" de la un cutit Muela, dar apoi am citit de textul si am vazut ca e gasit in padure.
    Felicitari pentru produsul finit!
    Arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere